Framme i Stockholm

Är glad att jag åkte redan idag då tåget var försenad med 1 timme 15 minuter. Hade det hänt imorgon så hade jag blivit jättestressad. Dessutom var tåget proppfullt så jag fick stå fram till Enköping. Sen klev det av folk och jag fick sitta. Det är tungt att stå med min fysik, får ont i fötterna. Nåväl, annars gick resan bra. Tog tunnelbanan till Scandic på Karlavägen. Rummet är helt ok.
Jag fick lov att äta riktig mat ikväll också och jag vågade mig på det då vågen i morse visade -5 kilo. Gick till Sushihuset på Brahegatan här i närheten och köpte stekt laxfile med teryakisås. Fruktansvärt gott särskilt nu när jag inte ätit något på tre veckor.
Nu har jag duschat med Descutan och ska göra det imorgon bitti också. Sitter här och torkar framför Beck på tv.
Ja, förhoppningsvis blir inte detta mitt sista inlägg i bloggen...
Skämt åsido, jag känner mig trygg och tillitsfull och nästan helt säker på att vi hörs igen.

Min "sista måltid". I alla fall den sista jag kan glufsa i mig så fort och halvtuggad jag vill:

Beck på tv:

Ganska mysigt hotellrum:

Kommentarer