Julmys

Hade en mysig julafton med alla tre barnen hemma. Inte så ofta alla är samlade eftersom pojkarna flyttat hemifrån och den ena bor nästan 20 mil härifrån. Idag har vi börjat skingras igen då mellanpojken åkt hem till sig, det är tydligen tradition att gå ut på krogen på juldagen i hans kompiskrets.

Det har funkat bra med maten, jag har inte dumpat på något. Kanske åt lite för mycket trots att jag åt på assiett och gladde hundarna med en hel del rester då jag inte orkade äta upp. Efter den sista måltiden ganska sent på kvällen mådde jag illa efteråt. Men då var det ändå dags att gå och lägga sig så det löste sig.

Drack julöl utan att må dåligt eller bli berusad. Visserligen bara 3,5% men om jag skulle vara känsligare för alkohol borde jag ändå känt av en hel öl. Funkar med kolsyra också bara jag inte tar för många klunkar i snabb följd.

Här är mina fina stora ungar:



  

Kommentarer