Nu är festligheterna över

Märks att vardagen är kommen. Imorgon är min sista lediga dag och då ska jag på gym och på fredag jobbar jag för första gången sen operationen. Idag var sista dagen då jag fick rå om alla mina barn på ett tag. Vi var på bio och efter det släppte jag alla tre på olika håll i stan. Imorgon åker äldsta sonen tillbaka till Linköping. Han skulle tillbringa den här sista natten hos sin far. Viktor åkte hem till sig och Frida skulle sova över hos kompis. Men det var härligt med en rolig komedi tillsammans som ett avslut. Vi såg Mammas pojkar och även om det inte är något mästerverk så var det stundom riktigt roligt och klart sevärt. I recensioner har den fått mellan 2 och 3 poäng av fem möjliga och ungefär där placerar jag den också.



Nu sitter jag hemma och har precis ätit kvällsmat. Små vårrullar och till det ett glas rött.






Kommentarer