Jobb

Idag har jag varit på en till anställningsintervju som kändes jättebra och jag bler mer positivt inställd till att arbeta där än på det första stället jag var och besökte för 1½ vecka sen. Och bara två timmar senare ringde enhetschefen och erbjöd mig jobbet! Till nästan den lönen som jag begärde, hon prutade ner den med 200:-

Så nu ska jag lämna besked de närmaste dagarna och jag har nästan bestämt mig redan. Har visserligen en intervju inbokad även på tisdag nästa vecka men får väl lämna återbud om jag tar det aktuella jobbet. Får tänka till ordentligt.

För övrigt så är det "långvecka" på lungavd. som gäller, hoppas att arbetsbelastningen är så att man orkar med.

Kommentarer

  1. Eftersom jag vet vad du bestämt dig för säger jag ett stort GRATTIS! Det är ett bra livsval du gjort:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar