Sammanfattning



Råttorna växer så att det knakar. Har nog dubblerat sin vikt nästan och det är ok, de växer enormt i den här åldern.



Vi har testat den nya snabbmatskedjan ChopChop med asiatisk mat som nyss öppnade här i Västerås. Överraskande gott faktiskt. Jag åt Coriander Chicken och Ronny Onion Beef. Båda skulle vara starka men styrkan var inte mer än lagom åt det milda hållet. Rekommenderar om man känner för icke hemlagad mat med mycket kolhydrater :)



Sen kan jag ju tala om att jag laddade upp gärnet inför ESC men blev gruvligt besviken då jag förstod att Zelmerlöw skulle vinna.
Sedan jag från första tonen i Måns Zelmerlöws uppträdande på uttagningen associerade jag låten Heroes med David Guettas låt Lovers In The Sun. Nog snackat om det men vinsten är ett rent bottenapp för hela musikvärlden.


Kommentarer